Bedrijven bezoeken

24 april 2018 - Gilroy, California, Verenigde Staten

Na een paar lange dagen zijn we hier eindelijk weer met een mooie blog van Camper 1.

We hebben de afgelopen dagen weer een hoop meegemaakt. Maandagochtend stond de wekker op 7 uur, om kwart over 8 moesten we namelijk vertrekken naar Malwarebytes. Met alle 6 de campers zijn we richting Santa Clara gereden. Eenmaal aangekomen kregen we bij Malwarebytes een kleine rondleiding en een uitleg over de geschiedenis van Malwarebytes, hierna kwam een of andere gast die daar werkt vragen beantwoorden. We weten niet precies wat hij deed maar hij leek belangrijk.

Vervolgens zijn we naar het Intel museum gegaan aan de andere van de weg. Eenmaal aangekomen zijn we met groepjes op de foto geweest bij het beroemde Intel logo(foto komt nog). De uitleg in het Intel museum was leuk maar duurde erg lang. Ook kreeg het manneke dat er werkte het erg benauwd omdat Micha moeilijke vragen stelde. Op het einde keek het manneke van het Intel museum niet meer zo blij naar Micha.

Hierna zijn we boodschappen gaan doen met de camper van Andy (12 man). Andy kocht alleen maar rotzooi en Micha kocht een zwembad (hedde veul an). Hierna zijn we naar de camping gereden voor de komende 2 nachten namelijk Gilroy Garlic.

Toen we ’s avonds aan het voetballen waren kwam onze bal tegen 1 van de campers van een andere campinggast terecht. Een typische enge amerikaan kwam buiten en zei: DONT FUCK UP MY TRAILER. Toen zijn we maar gestopt met voetballen (was toch niks aan).

Ook hebben we nog wat gegeten en achteraf hebben we nog wat pilskes op.

Op het moment dat we dit stukje tekst schrijven zijn we onderweg naar Google en Apple om deze bedrijven te bezichtigen.

(Foto’s volgen nog)