De reis naar big sur

28 april 2018 - Big Sur, California, Verenigde Staten

Vandaag was het dan zover, de lange reis naar big sur. Na een keigezellig ontbijt zijn we de weg opgegaan. De 6 urige reis kon beginnen! We hadden van te voren afgesproken een paar keer te stoppen onderweg.

Het begon al goed, na een klein half uurtje rijden besloten we om in de bewoonde wereld wat eten en drinken te kopen, martijn kocht vervolgens zijn 23e souvenir. Eenmaal aangekomen bij de camper bleek de camper vastgezet te zijn(of het perongelijk ging weten we nogsteeds nie) door 2 auto's.

De reis liep daarna soepel, na een paar plaspauzes en wat shoppen kwamen we savond's aan op big sur, geen internet en geen bereik.. daar gaan de snapstreaks...

We besloten samen met camper6 te gaan BBQen, (shoutout naar http://www.camper06.reislogger.nl, hun hebben ook een uitgebreid fotoalbum). Paul had de BBQ al snel aan en rond een uur of 9 waren we klaar. Achteraf hebben stef en phlip het thuisfront nog even gebeld wat dit keer wel werkte.