De dag na de zoveulste

25 april 2018 - Chowchilla, California, Verenigde Staten

We werden vandaag al vroeg gewekt door de wekker. We moesten namelijk om 7.45 al vertrekken richting Palo Alto waar me om 9.15 aanwezig moeten zijn. Dus het was snel opfrissen, douchen, ontbeten en daarna gas op die krukas.

Na een drukke ochtendspits zijn we iets later als gepland aangekomen bij Palo Alto. Er was meteen een medewerker van Palo Alto die ons opving en naar binnen begeleide. We vielen meteen met onze neus in de boter, iedereen zat namelijk al aan een heerlijk ontbijtje verzorgd door Palo Alto. Onze buiken waren weer gevuld, dus we konden door naar de presentatie. Die gegeven werd door een van de oprichters van het bedrijf. Het was een Nederlander die al meer als 20 jaar in Sillecon Valley woont. Hij gaf de presentatie ook in het Nederlands, een groot voordeel voor ons als buitenlanders. In de presentatie vertelde hij over de visie en strategie van Palo Alto, daarnaast ook een erg interessant stuk over cyber security.

Na afloop van de presentatie kwamen we de auto van de beste meneer tegen. Een IMG_20180425_115126Lamborghini die oranje gekleurd was in combinatie met de Nederlandse vlag,  daar moest natuurlijk beeldmateriaal van gemaakt worden.

Nu door naar de volgende camping. Al snel kwamen we een andere camper tegen en die hadden ook wel trek gekregen. We kwamen uit bij een echt Amerikaans stekkie waar de meesten genoten van een hamburger. Buiten werd Phlip nog IMG_20180425_154438bedrogen door een vogel die aan het schooien was voor voedsel. Phlip vond het erg zielig omdat hij dacht dat de vogel maar een poot had. Hij gaf de vogel iets te knabbelen maar snel daarna zette hij z'n andere poot op de grond. Phlip had het erg moeilijk om dit te verwerken.

De reis ging verder met oude klassiekers, waar af en toe ook nog eens flink meegezongen werd. Na de camping in Chowchilla bereikt te hebben zijn we gaan genieten van het zonnetje onder het genot van een koud pilsje. Om een beetje af te koelen hebben we een duik in het zwembad genomen. Eenmaal afgekoeld was het tijd om gezellig buiten bij te kletsen met wat andere campers een klein pilsje was natuurlijk onmisbaar.

Tijd om af te sluiten, morgen gaat onze reis naar Yosimiti National Park.

Ik zou zeggen houdoe en groetjes thuis!

IMG_20180425_160013