Toch maar weer eens een blog

23 april 2018 - Half Moon Bay, California, Verenigde Staten

Dag 4 is aangebroken, vandaag zijn we naar het historie of computer museum gegaan. De dag begon al vroeg, om 7.30u was iedereen wakker en ging douchen. Na dat iedereen fris een fruitig uit de douche was gekomen hebben we gezamenlijk ontbeten. We hadden heerlijke Amerikaanse cornflakes en lekkere droge broodjes met Amerikaanse witte kaas op.

Vervolgens zijn we met de campers naar het historie of computer museum gereden. We hebben hier binnen verschillende dingen gezien zoals:

• ·         De allereerste computer
  • ·         Commodore 64
  • ·         Apple 1, 2
  • ·         Google zelf rijdende auto
  • ·         Macintosh
  • ·         ZX spectrum
  • ·         Eniac
  • ·         Atari 2600

Na dat we door het museum gelopen hebben, hebben we hier een bakske gedronken. Stef had overheerlijke ijsthee wat een Amerika dus echt ijsthee (koude thee) is. Deze is in de vuilnisbak beland.

Op de terugweg zijn we nog naar een aantal winkels gegaan. We zijn naar de Best Buy gegaan. Dit is een erg grote elektronica winkel (soort van mediamarkt). Daarna zijn we naar een winkel gegaan waar je van alles kon kopen (een soort van grote action), we hebben hier grote Amerikaanse koffie mokken gekocht voor alle docenten met hierop een toepasselijk tekst.

Toen we terug waren op de camping zijn we nog met een aantal man gaan zwemmen bij het strand, het water was erg koud. We hebben nog even staan voetballen met een paar man die zich graag wilde uitsloven voor de andere strandines. Na dat hier hard gefaald werd zijn we terug gegaan naar de camping. Hier hebben we rustig naar wat verschillende soorten muziek geluisterd.

Vervolgens gingen onze chef-koks weer aan de slag. We aten overheerlijke noedels uit een zakje van ongeveer 30 cent, het smaakte verrukkelijk.

`s avonds hebben we nog lekker buiten gezeten. We hebben hier nog genoten van een drankje met een lekkere versnapering. Daarna zijn we ons bedje in gekropen want de wekker stond weer vroeg. Morgen moeten we om 8.15 er al uit om een bedrijf te bezoek.

Dit word vervolgd……..