Lekker op tijd

22 april 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

3 dagen na aankomst is hier dan eindelijk de eerste echte "blog".

De eerste dag begon al wat minder, na het vliegtuig ingestapt te zijn kregen we al snel te horen dat er een vertraging in onze vlucht zat door een defecte sensor in de motor.

Na anderhalf uur was deze fout verholpen en konden we opstijgen. Eenmaal geland moesten we nog door een paar controles. Daarna waren we vrij om te gaan.

In de metro begon de pret al, Ewan had een trui gevonden met een hoop schijt.  Daardoor werd onze reis geen eerste klas reis. Het was een mooie eerste ervaring in Amerika. Eenmaal aangekomen bij het hotel zijn we naar onze kamers gegaan. Nadat we nog wat gegeten hebben samen met Job, Jeffrey en Robin zijn we naar onze kamers gegaan en naar bed gegaan.

IMG_1120a

Dag 2 begon al vroeg. om kwart voor 10 moesten we klaar staan om richting de pier te gaan lopen. We zijn eerst gaan ontbijten bij de Subway en daarna zijn we op pad gegaan. Nadat we de fietsen hebben opgehaald hebben zijn we richting de Golden Gate Bridge gefietst. een erg mooie ervaring maar het was wel erg mistig op de heenweg. Op de eindbestemming van onze fietstocht kon er gekozen worden om terug te gaan met de pond of om terug te fietsen. Wij ko

IMG_1198a#

zen er met 11 man voor om terug te fietsen. Op de terugweg was alle mist bij de brug weg en konden we mooi Foto's maken.

Op een gegeven moment vroeg een zwerver of hij geld kon wisselen, hij zei steeds; Change, Change, Change.. Echter was het niet nodig om geld te wisselen bij hem. we liepen maar door. Toen we de fietsen teruggebracht hebben zijn we naar Lombard Street gegaan en hebben we daar nog wat foto's gemaakt. Nadat we nog wat gegeten hebben in de pier zijn we richting het Hotel gegaan. Onderweg werden we aangesproken door een beroemde rapper.. hoe dit afliep vertellen we in een apart blog bericht.

Op dag 3 zijn we de campers op gaan halen. Dit moest gedaan worden met de Metro, echter was de 2e ervaring met de Metro ook al erg raar. Bij de ticketmachines stond een vent met een vervelende viool die elke keer hetzelfde liedje speelde. ook stond er een zwerver die probeerde Paul z'n ticket te jatten. Paul werd al snel kwaad en schold de zwerver uit.

Na de tramreis hebben we de campers opgehaald. Na de boodschappen gedaan te hebben. zijn we naar de eerste camping gegaan. Niek heeft spaghetti gemaakt en na het eten zijn we nog naar de zonsondergang gaan kijken op het strand.

1. Rhys Bickers:
    22 april 2018
    Goed bezig mannen , geniet ervan 👍👍
  2. Miranda le Sage:
    22 april 2018
    Hahaha al volop avonturen en de reis is nog maar net begonnen... dat beloofd wat! ;-)